Újrakezdés

Egy kisfiú nem mindennapi élete.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Humusz

Komment

  • Fehértigris: jó anya vagy.. sszeretünk (2011.08.16. 16:20) Játszó(társ)
  • Fehértigris: hmm érdekes (2011.03.10. 11:29) Norcó
  • LaLona: Szerkeszteni nem enged, új bejegyzést nem enged, szóval jön a komment. Aki borítékot akar nyitni ú... (2011.02.16. 13:40) Csupa csupa "jó" hír
  • Fehértigris: nem mész egyedül .Jösz hozzám :$ (2011.02.14. 15:48) Délelőtti program
  • Fehértigris: örülök hogy jó a kedved! (2011.02.10. 22:38) Heti-Téma
  • Utolsó 20

Ütemterv

2010.05.20. 11:54 - LaLona

Így keltünk ma reggel. (1. kép)

Egyre jobban megbarátkozom az itthoni dolgokkal (ez nem azt jelenti, hogy nem akarok elköltözni!). Ma reggel felkeltem, beágyaztam, tisztába tettem a picit, átöltöztettem és csináltam neki pépet reggelire. Nem igen akart enni, de pár falat lecsúszott. Utána a szobába még egy kicsit játszottam vele, majd ott hagytam és kijöttem a konyhába, el volt, majd 5 perc után nyüszizett, megbeszéltük, hogy anya nem megy sehova csak elmosogat, megértette. (Még, hogy egy egy éves gyerek nem ért meg semmit!) Elmosogattam, majd pucoltam 3 szem burgonyát , hagymát, fokhagymát. Az ebéd lapcsánka lesz. Akkocs a kicsi már mellettem volt a konyhába, de megcsináltam, majd átmentünk anyuákhoz (apu nem volt itthon azért tudtam csak megcsinálni, így is amikor hazajött és emglátta belekötött, hogy minek) majd megsütöttük. Tegnap egy kis fej salátát megcsináltam. Kivettem a hütőből, feldaraboltam két lapcsánkát és azt ette a pöttöm ebédre. Most alszik. Eléggé jól sikerült eddig a napom. Mostanában nem osztottam be az időmet, mindenbe belekezdtem de abba is hagytam semmit nem csináltam meg normálisan és sokat unatkoztam, holott lett volna mit csinálnom, mától minden másképp lesz. Szóval megyek és el is mosogatom a lapcsánka utána nyomokat.

 

Ebédel a Norcóka

A bejegyzés trackback címe:

https://norco.blog.hu/api/trackback/id/tr242017705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása