Újrakezdés

Egy kisfiú nem mindennapi élete.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Humusz

Komment

  • Fehértigris: jó anya vagy.. sszeretünk (2011.08.16. 16:20) Játszó(társ)
  • Fehértigris: hmm érdekes (2011.03.10. 11:29) Norcó
  • LaLona: Szerkeszteni nem enged, új bejegyzést nem enged, szóval jön a komment. Aki borítékot akar nyitni ú... (2011.02.16. 13:40) Csupa csupa "jó" hír
  • Fehértigris: nem mész egyedül .Jösz hozzám :$ (2011.02.14. 15:48) Délelőtti program
  • Fehértigris: örülök hogy jó a kedved! (2011.02.10. 22:38) Heti-Téma
  • Utolsó 20

Vigyázz rám!

2010.06.15. 09:49 - LaLona

Egy kedves ismerősöm osztotta meg velem ezt a kis történetet.

6 hetesen magatokhoz vettetek,sokat játszottam a gyerekekkel és nagyon boldog voltam Veletek. Ahogy n?ttem,egyre n?tt a mozgásigényem és vele együtt az étvágyam is. A gyerekek nem akartak velem játszani,ha odamentem egy simiért,sokszor belém is rúgtak. Aztán 1 nap beültettetek a kocsiba. Én olyan boldog voltam,végre hónapok óta el?ször látok mást is a kennelen kívül.Az autópálya szélén álltunk meg.Eldobtátok a labdámat.Futottam utána,de mire visszaértem Ti már sehol sem voltatok.Kétségbeesetten rohangáltam a kocsik között,labdával a
számban.Az autósok dudáltak,de volt olyan is,aki rá is gyorsított.Ki akartam futni az út szélére,mert nagyon féltem. Hirtelen egy hatalmas ütést éreztem az oldalamon és többet nem tudtam felállni. Nagy nehezen kikúsztam az út mellé.Próbáltam utánatok menni, de nem sikerült. Körülöttem minden véres volt.Fáztam,sötét volt és féltem. A labdámat még mindig fogtam,biztos voltam benne,hogy visszajöttök értem.Hiába nyüszítettem,ugattam,senki nem állt meg segíteni.Több órás fekvés után megállt mellettem valaki,nem tör?dve a vérrel és a sárral,betett az autóba.Egy fehér köpenyes férfi szaladt a kocsihoz,amikor megálltunk.Már csak a fejét csóválta.Új gazdám,aki 15perce ismert,nagyon sírt és megölelt.Csak akkor engedtem el a labdámat,hogy megnyaljam a kezét,hogy azt tudjam neki mondani:"Köszönöm".Aztán elaludtam,az utolsó dolog,amit hallottam,gazdám kétségbeesett zokogása volt. Már nem félek,nem fázom és nem fáj semmim sem. Meghaltam. Talán ha nem rágom szét a cip?ket és nem eszem annyit,még mindig élhetnék...

A bejegyzés trackback címe:

https://norco.blog.hu/api/trackback/id/tr912082851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása